مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-29اقتصادي

تنش آبی استان سمنان با اتصال اضطراری چاه های آب هم حل نمی شود


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مصرف آب در استان گفت: حتی با اتصال اضطراری چاه های آب شرب به شبکه انتقال آب شهری، - ایسنا/سمنان  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مصرف آب در استان گفت: حتی با اتصال اضطراری چاه های آب شرب به شبکه انتقال آب شهری، تنها کمی از مشکل تنش آبی استان کاهش خواهد یافت .

محمد حمیدی 8 خردادماه در جلسه مدیریت بحران با موضوع تنش آبی در استان اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان و متخصصان استان، با توجه به شرایط جوی پیش رو ، در صورت استمرار مصرف بی رویه آب ، بی تردید به منظور تامین آب کشاورزی و آب شرب مورد نیاز مردم در تابستان امسال، دچار مشکل جدی خواهیم شد که این موضوع در دو شهرستان سمنان و شاهرود بسیار حاد و اضطراری است.

معاون استاندار سمنان افزود: بر اساس نیاز سنجی انجام شده ، شاهرود و سمنان هر کدام به ترتیب 240 و 300 لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستند که باید در این زمینه فکری اساسی و جدی است.

حمیدی از آغاز روند کمبود آب قبل از تابستان در شاهرود خبر داد و اظهار کرد: در چند روز گذشته ، شرایط اضطراری آب در شهر شاهرود به وجود آمد که تا حدودی این مشکل مدیریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی استان سمنان با اتصال اضطراری چاه های آب هم حل نمی شود

تنش آبی استان سمنان با اتصال اضطراری چاه های آب هم حل نمی شود