مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-11اقتصادي

تلاش برای تثبیت شرایط انتقال انرژی برق در جنوب فارس


مجری طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس اعلام کرد که با احداث یک پست جدید د رمنطقه کورده شهرستان خُنج، شرایط انتقال انرژی در جنوب فارس تثبت خواهد شد.

- ایسنا/فارس مجری طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس اعلام کرد که با احداث یک پست جدید در منطقه "کورده" شهرستان خُنج، شرایط انتقال انرژی در جنوب فارس تثبیت خواهد شد.

غلام عباس رنجبر یکشنبه 21 خرداد به خبرنگاران گفت: با احدای یک پست 132 به 20 کیلوولت در منطقه کورده شهرستان خُنج، زمینه تثبیت انتقال انرژی در محدوده ای از جنوب استان فارس فراهم خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مناطقی از شهرستان خنج و روستاهای کورده، دژگاه، گرمشت، فدویه و باغان از مزایای این طرح برخوردار می شوند، افزود: برنامه احداث پست 132 به 20 کیلو ولت کورده با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی شروع شد و اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رنجبر ضمن یادآوری اینکه پست یاد شده به زودی در مدار بهره برداری قرار می گیرد، ادامه داد: طول خط انتقال در این طرح 110 کیلومتر از کنگان به پست کورده بوده و ظرفیت پست 50مگاولت آمپر برآورد شده است.

این مقام مسئول گفت: احداث این پست، به همراه یک فیدر ورودی و 6 فیدر خروجی 20 کیلوولت، در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تثبیت شرایط انتقال انرژی برق در جنوب فارس

تلاش برای تثبیت شرایط انتقال انرژی برق در جنوب فارس