مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-14سياسي

شکست توطئه های منطقه ای و فرامنطقه ای برضد مقاومت ورق را برگرداند


توطئه های منطقه ای و فرامنطقه ای برضد مقاومت که کوثر زاینده اندیشه مقاومت ایران است شکست خورده بنابراین آرام آرام ورق برگشت.

- اصفهان - تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: توطئه های منطقه ای و فرامنطقه ای برضد مقاومت که کوثر زاینده اندیشه مقاومت ایران است شکست خورده بنابراین آرام آرام ورق برگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عابدینی شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی جهاد تبیین تحلیل مسائل منطقه خاورمیانه و همسایگان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: طبعاً موضوع غرب آسیا تحلیلش بسیار بسیار سخت است چرا که اولاً قلب دنیاست و دوم اینکه در بعد جنگ جهانی دوم یکی از مناطق جغرافیایی بوده که تأثیر تعیین کننده در معادلات بین المللی داشت.

وی اظهار کرد: موضوع جایگاه ایران در هندسه قدرت جهانی براساس آنچه که در منطقه غرب آسیا می گذرد با دو نوع تحلیل می توان بررسی کرد که تحلیل خرد و تحلیل کلان است.

عابدینی با اشاره به اینکه تحلیل خرد یعنی اینکه مثلاً یک گروهان نظامی را می بینید می خواهید از نزدیک این را بررسی کنید که این یک مدل است و وقتی می خواهید این را تحلیل کنید بسیار بسیار نامید کننده است که وضعیت نیروها دیده می شود، ادامه داد: اما نوع دیگر که از نظر نقطه جغرافیایی که مثلاً این گروهان نظامی داشته بررسی می شود و وقتی فاصله دو منطقه منطقی است بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست توطئه های منطقه ای و فرامنطقه ای برضد مقاومت ورق را برگرداند

شکست توطئه های منطقه ای و فرامنطقه ای برضد مقاومت ورق را برگرداند