مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-20اقتصادي

بازار سیاه وام؛ وام یک روزه با شرایط خاص


دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت های بالا می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهر نوشت: دریافت وام از بانک ها همیشه با چالش ها و مشکلات زیادی همراه بوده است.

با آمدن دولت سیزدهم وزیر اقتصاد برای اینکه کمی از این مشکلات بکاهد در اوایل تشکیل دولت برای اعطای وام های خرد در مبالغ صد و دویست میلیون تومان شرایط اعطای وام بدون ضامن و یا دریافت وام با حداقل ضمانت را ابلاغ کرد.

هرچند بانک ها در ظاهر به این دستور لبیک گفتند اما بررسی های میدانی نشان می دهد هنوز گرفتن وام خرد با مشکلاتی مواجه است که پیشتر در گزارشی با عنوان وام برای پولدارها به این موضوع پرداختیم.

مردم چرا دنبال گرفتن وام خارج از شبکه بانکی هستند؟ در گزارش قبلی به سختی وام گرفتن بیشتر اقشار مردم اشاره کرده بودیم در شرایط فعلی وام گرفتن تنها برای افراد دارای پول در حساب ممکن است، البته بانک مرکزی دیروز در ابلاغیه ای جدید شرط میانگین حساب و رسوب حساب را برداشت، اما باید دید این ابلاغیه جدید چه زمانی در بانک ها به اجرای کامل خواهد رسید.

علاوه بر مشکل میانگین حساب که دیروز توسط بانک مرکزی برداشته شد، ضمانت نامه های سفت و سخت یکی دیگر از مشکلات ارائه وام بوده به نحوی که فرد یا باید کارمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیاه وام؛ وام یک روزه با شرایط خاص

بازار سیاه وام؛ وام یک روزه با شرایط خاص