مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 02:102023-06-09اقتصادي

لرستان نیازمند اعتبارات ویژه آبخیزداری است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تاکید کرد: برای جلوگیری از فرسایش خاک و همچنین وقوع سیلاب در استان، نیازمند اعتبارات ویژه آبخیزداری هستیم.

- حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به اینکه موضوع آبخیزداری و آبخوان دار و همچنین مدیریت منابع آب در این راستای به دلیل اینکه لرستان در کمربند خشک قرار گرفته، به شدت مهم است، اظهار داشت: عملیات آبخیزداری و آبخوان داری و به خصوص احداث سازه ها نیازمند اعتبارات ویژه است.

وی با بیان اینکه در این راستا از محل اعتبارات ملی و استانی طی سال گذشته و امسال مبالغی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بالغ بر 1.

4 میلیون هکتار مطالعات آبخیزداری در استان انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، بیان داشت: بالغ بر 200 میلیون متر مکعب حجم سازه های آبخیزداری و آبخوان داری در استان داریم که ایجاد شده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه در جریان مدیریت منابع آب و جلوگیری از وقوع سیلاب شاهد تأثیرگذاری این سازها در استان بودیم، گفت: به خصوص این امر در شمال شهر خرم آباد چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین برای احداث پروژه های آبخیزداری در استان، عنوان کرد: ما نیازمند توسعه پروژه های آبخیزداری و همچنین اختصاص اعتبارات ویژه برای احداث این طرح ها در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند اعتبارات ویژه آبخیزداری است

لرستان نیازمند اعتبارات ویژه آبخیزداری است