مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-21اقتصادي

ساخت 48 هزار واحد مسکونی محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان


این بنیاد تفاهم نامه های با سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و کمیته امداد تفاهم نامه منعقد کرده که در قالب این تفاهم نامه مشارکت در ساخت 48 هزار تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان ایلام، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور با حضور در شهرستان ملکشاهی از توابع استان ایلام افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد با مشارکت بنیاد علوی 10 هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد، 18 هزار واحد برای خانواده های دارای 2 معلول یا بیشتر تحت حمایت بهزیستی و 20 هزار واحد بنیاد مسکن برای محرومان غیر تحت پوشش ساخته شود که در ایلام روند ساخت و ساخت و اجرای این تفاهم نامه بالای 80 درصد و بیشتر از متوسط کشوری است که تا نیمه دوم امسال این 48 هزار واحد تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان ملکشاهی به عنوان یک مطالبه عمومی یک حرکت ارزنده با مشارکت بنیاد مستضعفان بود که برای اتمام پروژه 45 میلیارد تومان دیگر مصوب شد.

رییس بنیاد علوی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان تاکنون افزون بر 200 میلیارد تومان برای طرح های مختلف محرومیت زدایی هزینه کرده است و هم اکنون نیز برای تکمیل برخی طرح ها از جمله زمین های ورزش 15 میلیارد تومان مصوب شد.

وی افزود: بنیاد علوی در همه استان های کشور یک منطقه هدف محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی دارد اما در استان ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 48 هزار واحد مسکونی محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان

ساخت 48 هزار واحد مسکونی محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان