مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-17ورزشي

پایان کار آزادکاران ایران با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز


تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران با کسب6 مدال به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام «استپان سارگسیان» پایان داد.

- تیم منتخب کشتی آزاد تهران به عنوان نماینده ایران با کسب6 مدال به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استپان سارگسیان پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات جام استپان ساراگسیان ارمنستان صاحب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شد.

برای تیم ایران امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم و سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم مدال طلا، علی قلی زادگان در وزن 61 کیلوگرم و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم به مدال نقره و پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین حسینی در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 3 مغلوب خندزرتسیان از ارمنستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم علی قلی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل زاکاشویلی از گرجستان به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر مقابل هاراتونیان از ارمنستان به پیروزی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار آزادکاران ایران با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز

پایان کار آزادکاران ایران با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز