مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-20سياسي

اعلام آمادگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای پذیرایی در مواکب زائرین حسینی


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: با بهره گیری از تجارب سال گذشته، بدنبال فراهم نمودن شرایط مناسب اقامتی، رفاهی، پذیرایی و بسیج تمامی امکانات برای حضور زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در استان خواهیم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: با بهره گیری از تجارب سال گذشته، بدنبال فراهم نمودن شرایط مناسب اقامتی، رفاهی، پذیرایی و بسیج تمامی امکانات برای حضور زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در استان خواهیم بود.

بروشکی در جلسه مشترک ویدئو کنفرانس ستاد اربعین با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر، مدیران کل و اعضای ستاد استانی اظهار کرد: در سال قبل 55 موکب پذیرایی برای ارائه خدمات رفاهی و اقامتی به زائرین حسینی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان راه اندازی و فعالیت کردند.

وی افزود: خوشبختانه با تدبیر و برنامه ریزی صورت گرفته تعداد 8997 نفر زائر وارد استان و 3010 نفر در مواکب پذیرایی شدند که در این بین 2249 خادم دانش آموز، اداری و فرهنگی به ارائه خدمات پرداختند.

بروشکی ادامه داد: مسیرهای ورود زائرین به استان دو مرز میرجاوه و ریمدان هستند که ادارات آموزش و پرورش مستقر در شهرهای مسیرهای یادشده در این جریان نقش آفرینی کرده و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای پذیرایی در مواکب زائرین حسینی

اعلام آمادگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای پذیرایی در مواکب زائرین حسینی