مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-09اقتصادي

جزییات جدید از افزایش 20 درصدی یارانه ها


در حال حاضر این طرح آزمایشی افزایش 20 درصدی یارانه ها برای سه دهک نخست جامعه از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجراست و یک ماه زودتر می توانند مبلغ یارانه را از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی خرج کنند.

- علیرضا عسگریان: در حال حاضر این طرح آزمایشی افزایش 20 درصدی یارانه ها برای سه دهک نخست جامعه از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجراست و یک ماه زودتر می توانند مبلغ یارانه را از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی خرج کنند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش مبلغ یارانه ها به صورت اعتباری و در قالب طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: دولت سیزدهم سیاست حمایتی و رفاهی را در شرایط تحریمی اجرایی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علیرضا عسگریان جزییات جدید از افزایش 20 درصدی یارانه ها در طرح کالابرگ الکترونیک ارائه داد و گفت: دولت سیزدهم سیاست های حمایتی را با تأکید بر سلامت مردم و با استفاده از ابزارهای مختلف برای همه سطوح جامعه به ویژه خانواده های زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ارائه می کند.

  وی افزود: رویکرد دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عدالت توزیعی در سلامت غذایی و تغذیه ای خانواده هاست و در همین راستا سیاست های کلان دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از افزایش 20 درصدی یارانه ها

جزییات جدید از افزایش 20 درصدی یارانه ها