مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-20اقتصادي

رصد لحظه ای کیفیت خدمات تهرانی ها


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوشنبه؛ 29 خردادماه با حضور وزیر نیرو و جمعی از مقامات عالی صنعت برق کشور در ساختمان ستادی توزیع برق پایتخت، برای نخستین بار در کشور، از رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران و مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین شهر تهران رونمایی شد.

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت این دو مرکز را قدمی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست و گفت: انرژی مصرفی پایتخت در این مراکز در سطح شبکه فشار ضعیف با استفاده از داده های دقیق مکان محور، رصد و تمامی ریز جزییات مرتبط با کیفیت انرژی توزیعی به منظور اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تهرانی مورد بررسی لحظه ای کارشناسان با استفاده از فناوری های نوین قرار می گیرد.

وی بهبود شاخص های نیرورسانی به ویژه در شرایط بارگذاری شبکه و بررسی و کنترل وضعیت شبکه توزیع برق در کلیه بحران های طبیعی را از دیگر قابلیت های این دو مرکز دانست و افزود: بررسی هوشمند شبکه روشنایی معابر، مدیریت هوشمند ناوگان خودرویی و عملیاتی، افزایش بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد لحظه ای کیفیت خدمات تهرانی ها

رصد لحظه ای کیفیت خدمات تهرانی ها