مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-14حوادث

دستگیری 230 سارق در شهرستان شهریار


فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری تعداد230 نفرسارق اماکن خصوصی ،خودرو، محتویات خودرو، کابل و تجهیزات مخابراتی و کشف 97 فقره سرقت در بازه 20 روز اول خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: برابر تماس های مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110، مبنی بر وقوع سرقت های متعدد در شهرستان شهریار، با اخذ دستور از مقام قضایی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور در 20 روز اول خرداد ماه سال جاری با تلاشهای ماموران و اقدامات اطلاعاتی، تعداد 230 نفر سارق اماکن خصوصی، خودرو، محتویات خودرو، اماکن خصوصی و کابل و تجهیزات مخابراتی دستگیر شده و متهمان پس از روبرو شدن با دلایل و شواهد جمعا به تعداد 97 فقره سرقت اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فتاحی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطرنشان کرد: تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 230 سارق در شهرستان شهریار

دستگیری 230 سارق در شهرستان شهریار