مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-15اجتماعي

اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا ابراهیمی در مراسم تجلیل از برترین های طرح های آموزش ابتدایی استان اظهار داشت: معلمان نقش آفرینان اهداف ویژه خلفت هستند؛ علم ابزار تکامل انسان است و معلم آمده تا انسان را در مسیر تکامل خود راهنمایی کند.

وی ادامه داد: اساس و پایه علم و جامعه، دوره ابتدایی است و در این دوره است که انسان ها ادب و آداب می آموزند؛ ابتدایی یعنی زیربنا و اساس تعلیم و تربیت و هرکس به این اهداف توجه کند در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی افزود: مهم ترین شاه بیت سند تحول رساندن انسان به حیات طیبه است و اگر بخواهیم این امر محقق شود باید در دوره ابتدایی شکل و سرعت گیرد و هرگونه توجهی به ابتدایی، به همان میزان نیز در سایر مقاطع اثرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: جمله امام خمینی (ره) در این خصوص نیز بر این نکته استوار است که باید آموزش در دوره ابتدایی به شکلی ویژه توجه کنیم تا اهداف آموزش و پرورش به بهترین شکل محقق شود.

وی بیان داشت: هدف اجرای طرح های آموزشی و تربیتی رساندن به علم نافع و علم توأم با تربیت است؛ این طرح ها اجرا می شوند تا فرهنگ پژوهش، تدریس و اندیشیدن بهتر در آموزش و پرورش نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود

اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود