مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 00:202023-06-10اقتصادي

صادرات 226 هزار دلاری صنایع دستی استان کرمان/ پیگیری ثبت خانه حاج آقاعلی رفسنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بالغ بر 70 هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی استان مشغول هستند که 500 میلیارد تومان تولید سالانه محصولات و حدود 226 هزار دلار صادرات صنایع دستی داریم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بالغ بر 70 هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی استان مشغول هستند که 500 میلیارد تومان تولید سالانه محصولات و حدود 226 هزار دلار صادرات صنایع دستی داریم.

فریدون فعالی شامگاه 20 خرداد ماه در مراسم روز جهانی صنایع دستی در رفسنجان که در خانه خشتی حاج آقاعلی برگزار شد، اظهار کرد: همراهی و همدلی در شهرستان رفسنجان اتفاقات خوبی را رقم زده و این برای ما مبارک است که این مجموعه زیبا با برنامه های فرهنگی و هنری همراه است.

وی افزود: دغدغه ما این بود که بزرگترین خانه خشتی جهان را در استان کرمان داشته باشیم، اما از آن بهره ای نبردیم و گردشگران از این مجموعه زیبا دیدن نمی کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به مرمت و احیاء خانه حاج آقا علی رفسنجان، افزود: این خانه تاریخی مدت ماندگاری مسافر را در استان کرمان نصف روز اضافه کرد و این برای ما یک ظرفیت است، هر چه در شاخص های گردشگری مدت زمان ماندگاری مسافر در استان کرمان را بیشتر کنیم، یعنی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 226 هزار دلاری صنایع دستی استان کرمان/ پیگیری ثبت خانه حاج آقاعلی رفسنجان

صادرات 226 هزار دلاری صنایع دستی استان کرمان/ پیگیری ثبت خانه حاج آقاعلی رفسنجان