مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-03اقتصادي

آغاز طرح گردشگری در گندی شاپور


مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی گندی شاپور و ایوان کرخه از شروع به کار طرح گردشگری زیرساخت های محوطه تاریخی گندی شاپور (آرامگاه یعقوب لیث صفاری) با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی گندی شاپور و ایوان کرخه از شروع به کار طرح گردشگری زیرساخت های محوطه تاریخی گندی شاپور (آرامگاه یعقوب لیث صفاری) با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب زلقی امروز شنبه (13 خرداد 1402) با اعلام این خبر اظهار داشت: در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری اقداماتی از قبیل تعویض در ورودی، ساماندهی و بهسازی راه های دسترسی به محوطه و بنای آرامگاهی یعقوب لیث صفاری، ایجاد پارکینگ، ایجاد مسیر پیاده رو با آجرفرش، توسعه و ایجاد تابلوهای معرفی و آموزش محوطه، نورپردازی آرامگاه و.

در این محوطه در حال اجرا هستند.

مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی گندی شاپور و ایوان کرخه افزود: تعویض دربهای قدیمی و جایگزین کردن در بزرگ به همراه سردر ورودی (با طرحی الهام گرفته از سر در دانشگاه گندی شاپور باستان) به همراه تعبیه در کوچک در کنار ورودی به لحاظ ساماندهی منظر ورودی محوطه را نیز می توان اقدامات موثری در این خصوص برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح گردشگری در گندی شاپور

آغاز طرح گردشگری در گندی شاپور