مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-10سياسي

افزایش 2 برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی در سال 1401


به همت مجموعه همکارانم افزایش سه برابری در صادرات، افزایش 2 برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش 81 درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با بیان اینکه این وزارتخانه در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و نابودی نظام سلطه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، اظهار داشت: وزارت دفاع همیشه آماده و پا در رکاب ایستاده است تا در سخت ترین و پیچیده ترین شرایط تحمیل شده از سمت دشمن، اقتدار نظامی، علمی و فناورانه جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند.

امیر آشتیانی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی و جهت گیری وزارت دفاع توسعه تعاملات و پشتیبانی نیروهای مسلح است، افزود: این وزارتخانه در راستای ارتقا اقتدار نظامی چندین هدف از جمله افزایش تولید کالا و خدمات نظامی و غیرنظامی، ارتقای توان موشکی، پهپادی، پدافندی، جنگال و دیپلماسی دفاعی با تأکید بر ظرفیت سازی در صادرات را دنبال می کند.

وزیر دفاع با اشاره به عملکرد سال گذشته این وزارتخانه خاطرنشان کرد: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش سه برابری در صادرات، افزایش 2 برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش 81 درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم و ان شاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی در سال 1401

افزایش 2 برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی در سال 1401