مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-04اقتصادي

خسارت 1059 میلیارد تومانی به بخش زراعت و باغات گرمی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سیل اخیر در بخش زراعت و باغ شهرستان گرمی بیش از یک هزار و 59 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده شامگاه شنبه که به همراه عضو هیئت مدیره صندوق بیمه محصولات کشاورزی از مناطق سیل زده گرمی بازدید می کرد، افزود: سیل اخیر در گرمی و انگوت خسارت هنگفتی را به تأسیسات زیربنایی و بخش کشاورزی اعم از زراعت، باغ و دام وارد کرده که جبران آن بسیار سخت و دشوار به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد خسارت به بخش کشاورزی گرمی وارد شده است، اظهار کرد: با برآورد اولیه یک هزار و 85 میلیارد تومان خسارت را در بخش های مختلف شاهد هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: در بخش دام چهار میلیارد و 390 میلیون تومان خسارت وارد شده و بیش از 300 رأس دام سبک، 50 رأس دام سنگین و 30 باب جایگاه دام خسارت دیدند.

تقی زاده گفت: در بخش آب و خاک 21 میلیارد و 750 میلیون تومان خسارت وارد آمده که عمدتاً قنات ها، نهرها و جاده های بین مزارع را شامل می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بخش زراعت و باغ نیز یک هزار و 59 میلیارد تومان خسارت به شهرستان گرمی وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1059 میلیارد تومانی به بخش زراعت و باغات گرمی

خسارت 1059 میلیارد تومانی به بخش زراعت و باغات گرمی