مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-15اقتصادي

لزوم تبیین دستاوردهای صنعت در حوزه کارگری


فرماندار اراک توجه به نیازها و مطالبات جامعه کارگری را امری ضروری دانست و گفت: برنامه هایی چون اجرای جشن در محیط های کارگری و تبیین دستاوردهای صنعت در حوزه کارگری می تواند در امیدافزایی موثر واقع شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امیر هادی ظهر امروز در نشست با شورای اسلامی کار و نمایندگان کارگران شرکت های صنعتی اراک بر لزوم مشارکت فعالانه جامعه کارگری بر افزایش تولید تاکید و اظهار کرد: جامعه کارگری اصلی ترین عامل در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد است و نقش اصلی را در افزایش تولید ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش دولت سیزدهم بر این است که موانع و مشکلات پیشروی تولید را برداشته و صنایع را به شکوفایی برساند که در این مسیر همراهی کارگران می تواند تاثیرگذار باشد.

فرماندار اراک بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی استان از جمله هپکو، آذرآب، واگن پارس برطرف و این واحدها هم اکنون مشغول تولید و فعالیت هستند.

هادی با اشاره به انتخابات پیشروی مجلس در سال جاری گفت: مشارکت اجتماعی در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شاهد مشارکت همگانی در انتخابات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دستاوردهای صنعت در حوزه کارگری

لزوم تبیین دستاوردهای صنعت در حوزه کارگری