مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-17اقتصادي

پیش بینی برداشت 120 هزار تن میوه هسته دار در گلستان


سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به وجود 11 هزار هکتار باغ میوه هسته دار در گلستان، گفت: پیش بینی می شود امسال 120 هزار تن میوه هسته دار از سطح باغات استان جمع آوری و راهی بازار شود.

- ایسنا/گلستان سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به وجود 11 هزار هکتار باغ میوه هسته دار در گلستان، گفت: پیش بینی می شود امسال 120 هزار تن میوه هسته دار از سطح باغات استان جمع آوری و راهی بازار شود.

نویدرضا فرهانی بعدازظهر شنبه 27 خرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان 11 هزار هکتار باغ میوه های هسته دار شامل ارقام مختلف آلبالو، گیلاس، انواع آلو، هلو و شلیل وجود دارد که کار برداشت ارقام زودرس آن ها از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده و تا اواسط تیرماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه برداشت ارقام دیررس هسته دار نیز از اواخر مرداد تا اواسط شهریور انجام می شود، افزود: کار برداشت ارقام میان رس هسته دار نیز از اوسط تیرماه آغاز می شود و تا اواسط مرداد ماه در استان ادامه می یابد.

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی تابستانه گلستان علاوه بر بازارهای استان، در بسته بندی های مختلف، برای مصرف به سایر مناطق کشور نیز صادر می شود، افزود: بیشترین سطح کشت باغات هسته دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 120 هزار تن میوه هسته دار در گلستان

پیش بینی برداشت 120 هزار تن میوه هسته دار در گلستان