مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-12حوادث

رفع تصرف 77 هکتاری از اراضی ساحلی گیلان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از آزادی سازی 98 درصدی حریم 60 متری ساحل استان خبر داد و گفت: سال گذشته 177 فقره عملیات رفع تصرف را انجام دادیم و 77 هکتار از اراضی ساحلی را آزاد کردیم.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، از آزادی سازی 98 درصدی حریم 60 متری ساحل استان خبر داد و گفت: سال گذشته 177 فقره عملیات رفع تصرف را انجام دادیم و 77 هکتار از اراضی ساحلی را آزاد کردیم.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری وظیفه مهم و سنگین حفاظت از اراضی ملی را بر عهده دارد، اظهار کرد: این ماموریت به یگان حفاظت واگذار شده تا حراست و حفاظت از میراث ملی و منابع طبیعی را انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان از سال 84، عنوان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شبانه روزی آماده حفاظت از انفال هستند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از راه اندازی گشت های 24 ساعته در سطح اراضی ملی استان خبر داد و گفت: عرصه های منابع طبیعی استان را به 322 بلوک تقسیم کردیم و حفاظت و حراست از عرصه ها را انجام می دهیم.

قربانی لرد، پیشگیری و مقابله با هرگونه تصرف در عرصه های ملی، برخورد با قطع و قاچاق درختان و اشجار جنگلی، پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 77 هکتاری از اراضی ساحلی گیلان

رفع تصرف 77 هکتاری از اراضی ساحلی گیلان