مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-19ورزشي

دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در شهرستان گناوه داشته است


روی کار آمدن دولت سیزدهم برای این شهرستان دستاوردهای خوبی به همراه داشته است که باید اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری و دولتی مردمی توانسته است در ابعاد مختلف باعث اقتدار و صلابت کشور در عرصه های داخلی و خارجی شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: حضور رییس جمهور در سفر اخیر به آمریکای لاتین نشان از اقتدار، پایداری و حقانیت جمهوری اسلامی است که در بیخ گوش استکبار جهانی این اقتدار را نشان می دهد.

صفری یادآور شد: در مدت 2 سال روی کار آمدن سیزدهم برای این شهرستان اتفاقات و دستاوردهای خوبی از جمله فعال شدن چندین غیرفعال و نیمه تمام به همراه داشته است که باید توسط مسئولان مربوطه این بخش ها به مردم شایسته بازگو و اطلاع رسانی شود.

فعال شدن پروژه های راکد فرماندار گناوه بیان کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون تلاش کرده ایم تا پروژه ها و طرح ها در همه زمینه ها و و عرصه ها در شهرستان گناوه با بهره گیری از خرد جمعی مورد توجه قرار گیرد و پیشرفت همه جانبه ای در شهرها و روستاهای شهرستان را شاهد باشیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اقدامات انجام شده دولت در روستاهای شهرستان گفت: در روستاهای شهرستان گناوه در حوزه زیرساختی بهداشت و سلامت، ورزشی و عمرانی اتفاقات خوبی رقم خورده است و طی یک سال اخیر 400 هزار مترمربع معابر و کوچه های سطح ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در شهرستان گناوه داشته است

دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی در شهرستان گناوه داشته است