مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-18سياسي

سیاه نمایی افراطی از محلات قدیمی تعلق خاطر شهروندان به آن مناطق را کمرنگ می کند


سخنگوی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه محلات قدیمی شهر، هویت شهر را می سازند، گفت: مبادا این محلات تحقیر شده، میل به زندگی و تعلق خاطر شهروندان در محلات قدیمی کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: سیاه نمایی افراطی از محلات اگرچه با نیت خیر و به منظور عمران و آبادی  و بهداشت و درمان باشد، زیبنده شهر مقدس شیراز نیست؛ چراکه گاهی مشاهده می شود محلات را به گونه ای پوشش خبری تیره و تار می دهند که میل و  رغبت به ماندن در محلات را کاهش می دهد.

  عضو شورای ششم شهر شیراز افزود: ظرفیت محلات بسیار گسترده است، نباید با هر نامی، ناامیدی برای زندگی در محلات را دامن زد.

ایمان و امید را به محلات ببریم تا مردم طعم شیرین سعی و تلاش را برای احیا و دگرگونی احساس کنند، این کار نیاز به تحریف و تخریب و سیاه نمایی ندارد.

هاجری ادامه داد: در آستانه دهه امامت و ولایت (قربان تا غدیر) با درخواست کمیته محله و مسجد محوری، شهردار شیراز به 11 منطقه شهرداری دستور داده، در هر منطقه 5 جشن در محلات تابعه همراه با سرور و شادی و نشاط برگزار نمایند.

  او افزود: 55جشن در 55 محله می تواند فضای شهر را تلطیف کرده و آرام بخش نماید، لذا از شهردار شیراز و تمامی شهرداران و ناظرین شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه نمایی افراطی از محلات قدیمی تعلق خاطر شهروندان به آن مناطق را کمرنگ می کند

سیاه نمایی افراطی از محلات قدیمی تعلق خاطر شهروندان به آن مناطق را کمرنگ می کند