مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-01اجتماعي

جبران سوءمدیریت در حوزه آب سخت است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد عدم مدیریت صحیح در مصرف آب هستیم که باعث بروز مشکلاتی در حوزه آب شده که جبران آن در برخی موارد امکان پذیر نیست و یا سخت است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد عدم مدیریت صحیح در مصرف آب هستیم که باعث بروز مشکلاتی در حوزه آب شده که جبران آن در برخی موارد امکان پذیر نیست و یا سخت است.

اکبر باقری پیش از ظهر امروز (11 خردادماه) در آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در زنجان با بیان اینکه طرح داناب با مشارکت جهاددانشگاهی استان زنجان، اداره کل آموزش وپرورش و شرکت آب منطقه ای استان زنجان اجرا می شود، اظهار کرد: آب مایه شادابی، سلامت و پویایی هر جامعه است؛ آب به نوعی مایه حیات بوده و همه چیز با آن گره خورده است، توسعه جمعیت، کشاورزی، صنعت و حیات انسان با آب گره خورده و لذا این امر می طلبد تا اهمیت بیشتری به این حوزه از نظر صیانت از آب، مایه حیات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازگاری با کم آبی یکی از برنامه های اصلی شرکت آب منطقه ای استان زنجان است، افزود: در راستای احیا و تعادل سفره های آب های زیرزمینی با صاحبان چاه هایی که به صورت غیرمجاز از سفره های زیرزمینی برداشت می کنند، برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران سوءمدیریت در حوزه آب سخت است

جبران سوءمدیریت در حوزه آب سخت است