مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 23:212023-06-05سياسي

روایت مرگ دختر لرستانی و بازی نخ نما شده ضدانقلاب برای کشته سازی


  پروژه نخ نما شده ضد انقلاب شهریورماه سال گذشته بود که مهسا امینی بر اثر یک حادثه جان خود را از دست داد، اتفاقی طبیعی که به یک حمله چند وجهی علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد.

همان روزها بود که دشمنان داخلی و برخی فریب خورده های داخلی تلاش کردند با دامن زدن به این حادثه، آن را به یک جنگ ترکیبی تمام عیار تبدیل کرده و متاسفانه در این میان برخی افراد فریب این نقشه دشمن را خورده و در مقاطعی نیز با سناریو از پیش تعیین شده آنان همراه شدند.

رسانه های ضدانقلاب بارها سعی داشته فضای مجازی را به محلی برای تزریق اطلاعات دروغ و در واقع محیطی برای بمباران ذهن مخاطبان تبدیل نماید و تا توانسته از این بستر برای مبارزه علیه نظام و ملت ایران استفاده کرده است.

با این وجود هر چه جلوتر می رفتیم، دروغ های دشمنان یکی پس از دیگری رو شده و چهره واقعی دنبال کنندگان آشوب و فتنه مشخص می شد، جمهوری اسلامی اما با گذر زمان توانست با روشن سازی وقایع و استفاده از مستندات شکست تمام عیار را برای دشمنان همیشگی رقم زند.

یکی از مواردی که دشمن طی این ماه ها و چه بسا سال ها دنبال کرده، پروژه کشته سازی است، کلیدواژه ای که از سال 88 وارد ادبیات رسانه ای شده و حتی در برخی موقع ترند نیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مرگ دختر لرستانی و بازی نخ نما شده ضدانقلاب برای کشته سازی

روایت مرگ دختر لرستانی و بازی نخ نما شده ضدانقلاب برای کشته سازی