مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-15سياسي

سند ملی مسجد، تعالی مساجد را در گرو تعالی شبکه امامت می داند


نشست دو رورزه هم اندیشی شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور با هدف هماهنگی شبکه راهیاری بنیاد هدایت و مسئولان بسیج استانی و تلاش برای ارتقا مساجد استانی و شبکه امامت آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست هم اندیشی شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور با هدف هماهنگی شبکه راهیاری بنیاد هدایت و مسئولان بسیج استانی و تلاش برای ارتقا مساجد استانی و شبکه امامت آغاز به کار کرد.

این نشست دو روزه، امروز در دفتر قم بنیاد هدایت آغاز شد.

حجت الاسلام امید محلات در ابتدای این نشست به تشریح عملیات پرداخت و در ادامه حجت الاسلام مهرداد جعفری مسئول دبیرخانه مهرواره محله همدل به بیان وضعیت روند ثبت نام مهرواره پرداخت و در ادامه برخی از راهیاران استانی نیز به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضعیت استان های خویش در جریان مهرواره محله همدل پرداختند.

حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، در ادامه برنامه های نشست، ضمن تبیین طرح مشترک با سپاه پرداخت و اظهار داشت: باید قدر جایگاه خود را بدانیم و از ظرفیت هایی که در اختیار ما قرار گرفته بتوانیم بهره ببریم.

وی ارتقا شبکه امامت را هدف اصلی برنامه های بنیاد هدایت عنوان کرد و افزود: در این زمینه ایده ای که ارائه شده از سوی سازمان تبلیغات، بسیج و… پذیرفته شد و کمک کار ما شده اند؛ باید ببینیم جنس مواجهه ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی مسجد، تعالی مساجد را در گرو تعالی شبکه امامت می داند

سند ملی مسجد، تعالی مساجد را در گرو تعالی شبکه امامت می داند