مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-17سياسي

بودجه عمومی با پروژه های در دست اجرا همخوانی ندارد


استاندار زنجان با تاکید بر همخوان نبودن بودجه عمومی با پروژه های در دست اجرا گفت: این وضعیت لزوم باهوش عمل کردن در حوزه بودجه ریزی و همچنین نگاه متفاوت به این حوزه در رابطه با استفاده از منابع ستادی را ضروری تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی استان با تاکید بر همخوان نبودن بودجه عمومی بعد از حوادث چند سال گذشته با پروژه های در دست اجرا اظهار کرد: این وقایع لزوم باهوش عمل کردن در حوزه بودجه ریزی و همچنین نگاه متفاوت به این حوزه در رابطه با استفاده از منابع ستادی را ضروری تر کرده است.

استاندار زنجان با تاکید بر مناسب نبودن وضعیت استان به لحاظ بودجه ای افزود: با تلاش انجام شده رتبه استان در اعتبارات هزینه ای از 26 به 23 و در اعتبارات تملک دارایی از 27 به 26 ارتقا یافته است.

وی از ارتقای رتبه استان در بودجه استانی از 27 به 21 خبر داد و گفت: در کنار این ارتقای رتبه ها باید متوجه بود که هزینه ها هم افزایش یافته است.

افشارچی در ادامه ارتقای رتبه ها در بهره مندی از بودجه را نیازمند ادامه روند کنونی دانست و افزود: نکته مهم در این حوزه، بهره مندی از منابع ستادی است که سال گذشته برخی از دستگاه ها از آن بهره مند شدند و از نظر من جزو شاخص های مثبت عملکرد مدیران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه عمومی با پروژه های در دست اجرا همخوانی ندارد

بودجه عمومی با پروژه های در دست اجرا همخوانی ندارد