مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-20سياسي

50 بنگاه املاک متخلف در قزوین پلمب شد


در پی بازرسی های صورت گرفته، بیش از 50 واحد مشاور املاک که در قراردادهای خود سقف مجاز اجازه را رعایت نکرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که پیش از ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت قوه قضاییه در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: قانون این امکان را می دهد تا از ظرفیت مجازات جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری استفاده شود، در همین راستا در سال گذشته بیش از هزار و 937 رای جایگزین حبس در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از همکاران 20 رای جایگزین حبس با مجازات های بازدارنده با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه در استان قزوین صادر کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از افزایش انتشار اخبار کذب در سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای کاهش این جرایم و پیشگیری از آن، طرح پایش و پاکسازی فضای مجازی در 5 مرحله اجرا و بیش از 5 هزار محتوای مجرمانه حذف و موجب شد تا در جرایم رایانه ای 11 درصد کاهش داشته باشیم.

رجبی در خصوص افزایش بیش از 20 درصدی اجاره بها گفت: مطابق مصوبه هفتمین جلسه شورای عالی مسکن حداکثر سقف مجاز افزایش اجاره بهای مسکن در تهران 25 درصد و در سایر شهرها 20 درصد تعیین گردیده که می بایست نظارت مستمر و کافی از سوی سازمان صمت جهت اجرای صحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بنگاه املاک متخلف در قزوین پلمب شد

50 بنگاه املاک متخلف در قزوین پلمب شد