مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03سياسي

دلیل عقب ماندگی کشور در زمینه اقتصادی چیست؟


کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای مقابله با جنگ اقتصادی باید قیام لله کرد، گفت: عقب ماندگی امروز ما در زمینه اقتصادی به خاطر این است که مرکز توجهات به جای خدا به سوی دشمن است و تا زمانی که این دیدگاه وجود دارد وضعیت اقتصاد نیز خوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امروز درجمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه لنگرود با بیان اینکه امام فرمودند که عالم محضر خداست در محضرخدا معصیت نکنید که این خلاصه ای از معارف قرآن است، اظهار کرد: همچنان که یک مدرسه دارای مدیر و مسؤول است و به دنبال تربیت و نظم افراد است این عالم نیز دارای مدیری است که نظم آن را خدا مشخص و مدیریت می کند.

  وی با بیان اینکه خدا معلم این عالم است و پیامبران و امامان را با ترتیب خود برای هدایت انسان ها تعیین و فرستاده است، گفت: هر کس در این عالم و مدرسه دنیا، خوب تعلیم دید، رشد می کند ولی کسی که بی نظمی کند توسط مدیر این عالم و براساس کارنامه ای که دارد تنبیه می شود.

  این کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده که دست برتر در عالم است و هیچ کاری برای خدا غیرقابل انجام نیست، افزود: بزرگترین ابرقدرت عالم هستی خداست و ما باید ابرقدرتی خدا را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عقب ماندگی کشور در زمینه اقتصادی چیست؟

دلیل عقب ماندگی کشور در زمینه اقتصادی چیست؟