مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-06اجتماعي

طرح تدوین مدیریت زیست بومی در تالاب گری بلمک پلدختر اجرا می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست پل دختر گفت: طرح تدوین مدیریت زیست بومی در راستای تامین معیشت پایدار جوامع محلی در تالاب گری بلمک پل دختر، اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، علی آبسری نژاد در نشست سه شنبه های خبری با اصحاب رسانه شهرستان پل دختر اظهار کرد: سازمان محیط زیست کشور تدوین مدیریت زیست بومی تالاب ها با همکاری جوامع محلی در راستای تامین معیشت پایدار این جوامع و احساس مسئولیت آنها در قبال تالاب ها ایجاد کرده است.

وی افزود: اجرای طرح مدیریت زیست بومی تالاب ها، اختیاراتی سازگار با منطقه، مانند احداث اقامت گاه بوم گردی ،گردشگری ،پرنده نگری، پرورش زنبور وغیره را به جوامع محلی می دهد و چنانچه این طرح تصویب شود ،اعتبار منحصر به خود را دارد.

رییس اداره محیط زیست پل دختر گفت: توانمند سازی جوامع محلی تالاب گری بلمک یکی از اهداف اجرای طرح مدیریت زیست بومی می باشد که به میزان متقاضی ،استقبال و مشارکت این جوامع و ذینفعان،با مشخص شدن سهم آنها می باشد.

وی افزود: سند طرح مدیریت احیای تالاب گری بلمک به صورت طبقه بندی و فاز بندی شده می باشد که سهم ذینفعان نیز در این طرح به اینکه جز کدام طبقه بندی مشخص شده باشند، بستگی دارد تا بتوانند از ایجاد اشتغال پایدار مدنظر در این تالاب بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تدوین مدیریت زیست بومی در تالاب گری بلمک پلدختر اجرا می شود

طرح تدوین مدیریت زیست بومی در تالاب گری بلمک پلدختر اجرا می شود