مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-06بين الملل

اتحادیه اروپا 9 روس را تحریم کرد


بعد از آنکه مقام های روسیه حکم مجازات 25 سال حبس را برای ولادیمیر کارا مورزا، چهره مخالف دولت مسکو صادر کردند، شورای اروپا روز دوشنبه در پاسخ به این تصمیم 9 فرد روس دیگر را در فهرست سیاه تحریم هایش قرار داد.

- بعد از آنکه مقام های روسیه حکم مجازات 25 سال حبس را برای ولادیمیر کارا مورزا، چهره مخالف دولت مسکو صادر کردند، شورای اروپا روز دوشنبه در پاسخ به این تصمیم 9 فرد روس دیگر را در فهرست سیاه تحریم هایش قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شورای اروپا در بیانیه ای اعلام کرد، در پاسخ به صدور حکم محکومیت بر اساس اتهامات غلط و دارای انگیزه سیاسی برای یک فعال دموکراسی خواه، منتقد صریح کرملین و سیاستمدار مخالف روس، 9 فرد روس را طبق نظام تحریم های اتحادیه اروپا برای حقوق بشر جهانی تحریم می کند.

در این بیانیه با محکوم کردن شدید این حکم از روسیه خواسته شد: فورا و بی قید و شرط کارا مورزا و همه کسانی که بر مبنای اتهامات دارای انگیزه سیاسی به زندان افتاده اند را آزاد کند.

این شورا با طرح این ادعا که جنگ روسیه علیه اوکراین به تشدید سرکوبگری داخلی در روسیه منجر شده اعلام داشت، اتحادیه اروپا نسبت به تداوم وخامت وضعیت حقوق بشر در این کشور نگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا 9 روس را تحریم کرد

اتحادیه اروپا 9 روس را تحریم کرد