مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-30اقتصادي

رفع مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی سرچشمه زنجان با اجرای شبکه فاضلاب


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه سرچشمه شهر زنجان، با هدف رفع مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی در این منطقه اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه سرچشمه شهر زنجان، با هدف رفع مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی در این منطقه اجرا می شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح در راستای ساماندهی وضعیت فاضلاب شهر زنجان و با هدف رفع پس زدگی، بهبود آثار زیست محیطی و ارتقاء بهداشت عمومی اجرا می شود.

وی افزود: اجرای شبکه فاضلاب در منطقه سرچشمه زنجان و به طول بیش از 4 کیلومتر و با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل وجود مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی ناشی از انسداد مسیر قنات های قدیمی در اثر ساخت و سازهای شهری، اهالی محله مذکور با مشکل دفع فاضلاب از طریق چاه های جذبی مواجه هستند که با اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، شهروندان می توانند فاضلاب خانگی خود را به شبکه فاضلاب هدایت کنند.

جزء قاسمی گفت: برخی ساخت وسازهای و خاک برداری های غیراصولی منجر به تخریب قنات های قدیمی شهر زنجان شده و امکان انتقال آب های زیرسطحی را از بین می برد که همین ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی سرچشمه زنجان با اجرای شبکه فاضلاب

رفع مشکل بالاآمدگی آب های زیرسطحی سرچشمه زنجان با اجرای شبکه فاضلاب