مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-18اقتصادي

سیل گرمی تأسیسات زیربنایی بخش کشاورزی را مختل کرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سیل روی داده در شهرستان گرمی و انگوت بخش قابل توجهی از تأسیسات زیربنایی حوزه کشاورزی شمال استان اردبیل را از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده عصر یکشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان گرمی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: حوادث غیرمترقبه بیش از 150 هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی خسارت وارده کرده که بخش عمده خسارت مربوط به خشکسالی است.

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری بیش از 150 هزار میلیارد ریال به زیر بخش های زراعت، باغ، دام، طیور، تأسیسات دامی، ابنیه و تأسیسات زیربنایی خسارت وارد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه حوادث غیرمترقبه شامل خشکسالی، سرمادزدگی و یخبندان، سیل و تگرک، باد و طوفان، گرد و غبار و آتش سوزی خسارت هنگفتی در سال زراعی جاری به زیر بخش های کشاورزی وارد کرده است، گفت: بیشترین میزان خسارت وارده مربوط به خشکسالی بوده و رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

تقی زاده میزان خسارت وارده از قبل خشکسالی به زراعت استان را هفت هزار و 800 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بالاترین میزان خسارت در شهرستان بیله سوار به میزان چهار هزار و 800 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی تأسیسات زیربنایی بخش کشاورزی را مختل کرد

سیل گرمی تأسیسات زیربنایی بخش کشاورزی را مختل کرد