مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-06اجتماعي

منشاء بوی گاز غرب بندرعباس ناشناخته است


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: بوی گاز در مناطق صنعتی و سکونتگاه های انسانی غرب بندرعباس مدتی ست به مشام می رسد و کارشناسان در حال بررسی منشا این بو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب مسیحی تازیانی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست (16 تا 22 خرداد) افزود: بر اساس آخرین نتایج به دست آمده، انتشار گاز از فلرهای پالایشگاهی عامل اصلی انتشار بوی یاد شده است که تاکنون چندین واحد صنعتی در غرب بندرعباس در همین زمینه اخطار گرفته اند.

وی بدون تعیین زمانی مشخص خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی در آینده نزدیک، منشأ این آلودگی های ناشی از سوختن مواد نفتی را مشخص خواهد کرد و در صورت استمرار، مقصران به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی رهاسازی سوخت قاچاق در تالاب ها و مناطق تحت حفاظت را یکی دیگر از تهدیدهای جدی زیست محیطی هرمزگان اعلام و اضافه کرد: تالاب بین المللی شورشیرین شاهد بیشترین آلودگی های نفتی از قاچاق سوخت است و ذخیره گاه جنگل های حرای این تالاب آسیب شدیدی دیده اند.

مسیحی تازیانی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 100 خانه محیط زیست را در هرمزگان افتتاح کردیم که همگی با اهداف و برنامه های محیط زیست شکل گرفت تا در جهت ارتقا یادگیرندگی و آموزش بتوانیم اقدامات زیربنایی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء بوی گاز غرب بندرعباس ناشناخته است

منشاء بوی گاز غرب بندرعباس ناشناخته است