مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-13سياسي

نبود صنایع تبدیلی چالش پیش روی حوزه کشاورزی لرستان


نماینده ولی فقیه در لرستان نبود صنایع تبدیلی را یکی از چالش های پیش روی بخش کشاورزی در این استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی و کارکنان آن به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: در حوزه کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده است، اما کارهای بزرگی هم باقیمانده که باید با جدیت و تلاش انجام شود.

وی بر توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات کشاورزی تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از مواردی که باید مد نظر قرار بگیرد، به کارگیری نیروهای متخصص در جای خود است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: متولیان جهاد کشاورزی باید نسبت به جذب نیروی مورد نیاز با ضابطه اهتمام داشته باشند و از جذب نیروی انسانی بدون ضابطه خودداری کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولید کنندگان این بخش را رفع کنند، گفت: شرایط و فضا باید به گونه ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و سودآور باشد.

وی نبود صنایع تبدیلی را یکی از چالش های پیش روی بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی سبب شده ما با ضایعات بخش کشاورزی مواجه باشیم، بنابراین باید راهکاری اندیشیده شود تا ضایعات کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود صنایع تبدیلی چالش پیش روی حوزه کشاورزی لرستان

نبود صنایع تبدیلی چالش پیش روی حوزه کشاورزی لرستان