مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 00:102023-06-01سياسي

اصلی ترین و مهم ترین برند تبریز خیرین هستند


استاندار آذربایجان شرقی اصلی ترین و مهم ترین برند تبریز را خیرین عنوان کرد و گفت: وقتی در شهری زندگی می کنیم که تکدی گری حداقل بوده و معتاد متجاهر در سطح شهر دیده نمی شود همه به برکت وجود خیرین است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اصلی ترین و مهم ترین برند تبریز را خیرین عنوان کرد و گفت: وقتی در شهری زندگی می کنیم که تکدی گری حداقل بوده و معتاد متجاهر در سطح شهر دیده نمی شود همه به برکت وجود خیرین است.

عابدین خرّم در نشست خبری نمایشگاه توانمندی سازی بنیاد آبشار عاطفه ها و مراسم اهدای جهیزیه به زوجین استان اظهار کرد: مجموعه آبشار عاطفه ها در مناسبت های مختلف ملی و انقلابی جزء پیشگام ترین نهاد مردمی بوده است.

وی با ابراز خرسندی از حضور بنیاد آبشار عاطفه ها در استان خاطرنشان کرد: مجموعه آبشار عاطفه ها مردمی ترین نهادی است که در حوزه های مختلف و کمک به مستمندان در سراسر کشور فعال است که امروز با حضور این مجموعه در استان یک ایران را در استان آذربایجان شرقی مشاهده می کنیم که هر شخص محصولات و فعالیت های خود را در نمایشگاه به نمایش گذاشته و می تواند در کنار این خلاقیت ها تبادل تجربه کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نشان از هم افزایی حوزه های مردمی است که دیگران حسرت این را دارند که چنین مجموعه ای را داشته باشند، نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین و مهم ترین برند تبریز خیرین هستند

اصلی ترین و مهم ترین برند تبریز خیرین هستند