مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-12سياسي

جشنواره «امامت و مهدویت» در جیرفت برگزار می شود


سومین جشنواره امامت و مهدویت استان کرمان بهمن ماه امسال در جیرفت برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت امروز در اولین جلسه موضوعی سومین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت استان کرمان اظهار داشت: برگزاری جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تقویت ایمان و امید نسل جوان موثر است.

 وی ضمن قدردانی از دکتر طهرانچی ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در ابتکار این سلسله جشنواره های معنوی در استان های کشور اظهار داشت: شهرستان های جنوبی استان کرمان تجربیات موفقی در زمینه فعالیت های فاخر فرهنگی و هنری داشته و دارند.

 امام جمعه جیرفت با بیان لزوم همکاری تمامی ارگان ها برای هرچه باشکوه برگزار شدن این همایش ها خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم کار فرهنگی، همگان باید در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این همایش ها همت کنیم.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت نیز در این نشست با تأکید بر لزوم کار فرهنگی فاخر در جنوب استان کرمان گفت: مایه افتخار خواهد بود سیستم اجرایی شهرستان در جهت فراهم کردن مقدمات برگزاری این سه رویداد عظیم ملی و بین المللی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «امامت و مهدویت» در جیرفت برگزار می شود

جشنواره «امامت و مهدویت» در جیرفت برگزار می شود