مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-04پزشكي

تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی/اجرای موفقیت آمیز طرح سلامت بخش در 3 استان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی، اجرای طرح سلامت بخش در بوشهر، کردستان و خراسان جنوبی و رایگان شدن خدمات بستری در صورت مراجعه از مسیر نظام ارجاع در این سه استان را موفقیت آمیز خواند.

- تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی/اجرای موفقیت آمیز طرح "سلامت بخش" در 3 استان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی، اجرای طرح سلامت بخش در بوشهر، کردستان و خراسان جنوبی و رایگان شدن خدمات بستری در صورت مراجعه از مسیر نظام ارجاع در این سه استان را موفقیت آمیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در در نشست هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با اشاره سفرهای متعدد خود به این استان در دوران اوایل انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه برکات نظام جمهوری اسلامی که مدیون و مرهون هدایت های بزرگمرد تاریخ، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری است، در استان چهارمحال و بختیاری برای همگان ملموس و قابل مشاهده است.

وی افزود: در دوران طاغوت، وضعیت سلامت جامعه، بسیار نامناسب و ناگوار بود و حال آن که وضعیت کنونی، قابل مقایسه با آن دوران نیست و از این پس نیز باید برای خدمت با کیفیت و قابل قبول به مردم، احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی/اجرای موفقیت آمیز طرح سلامت بخش در 3 استان

تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی/اجرای موفقیت آمیز طرح سلامت بخش در 3 استان