مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:172023-05-30اقتصادي

افزایش 65 درصدی صادرات از خراسان جنوبی


صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی خراسان جنوبی 65 درصد در دو ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدکوهگرد، مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی  استان 65 درصد در دو ماه نخست امسال در مقایسه با پارسال افزایش یافت.

وی گفت: در این مدت 191 هزار و 947  تُن کالای   تولیدی خراسان جنوبی از گمرکات استان، ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه مرزی ماهیرود به خارج از کشور صادر شد.

وی ارزش این مقدار کالا ی صادراتی در این مدت را 25 میلیون و 630 هزار و 760 دلار اعلام کرد و افزود: کالا های تولیدی استان در این مدت به کشور های عراق، ارمنستان، پاکستان، قزاقستان، ترکمنستان و افغانستان صادر شد.

مدیر کل گمرکات  خراسان جنوبی ادامه داد: صیفی جات، سیمان، کاشی و سرامیک، روغن سوخت تقطیری، هیدروکربن سبک و  گازوییل از جمله کالا های صادراتی از گمرک خراسان جنوبی در این مدت بود.

کوهگرد از افزایش 69 درصدی کالا های اظهار شده در سایر گمرکات کشور که از گمرک ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه های مرزی استان صادر شدند، خبر داد و افزود: در این مدت همچنین 109 هزار و 313 تن کالا به ارزش 45 میلیون و 270 هزار و 679 دلار کالا های تولیدی دیگر استان های کشور از طریق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی صادرات از خراسان جنوبی

افزایش 65 درصدی صادرات از خراسان جنوبی