مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-21سياسي

پیام تسلیت معاون گردشگری کشور در پی درگذشت یک پیشکسوت


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگذشت جلال نصیریان، استاد پیشکسوت و نام آور حوزه آموزش گردشگری را به خانواده بزرگ صنعت گردشگری کشور تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی درگذشت جلال نصیریان، پیشکسوت حوزه گردشگری، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور در پیامی این ضایعه را به خانواده متوفی و جامعه گردشگری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تاثر و تالم ضایعه درگذشت جناب آقای جلال نصیریان، استاد گرانقدر، آموزگار متخلق، پیشکسوت، نام آور و چهره ارزشمند صنعت گردشگری کشور را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان و خانواده بزرگ گردشگری صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

برکات سال ها فعالیت استاد نصیریان که در راس نام آوران حوزه گردشگری ماندگار خواهد ماند، تعلیم و پرورش تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان و فعالان حوزه گردشگری است که هم اکنون در رده های شغلی مختلف به عنوان راهنمای تور، فعال در بخش دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداری تا مسئولین و کارآفرینان این صنعت مشغول خدمتگزاری هستند.

  این دانش خروشان و گنجینه ارزشمندی که به یاری سال ها تلاش و ممارست استاد نصیریان به عنوان بزرگمرد با اخلاق و متواضع این حوزه در شریان صنعت گردشگری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون گردشگری کشور در پی درگذشت یک پیشکسوت

پیام تسلیت معاون گردشگری کشور در پی درگذشت یک پیشکسوت