مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:452023-05-31بين الملل

برنامه موشکی بامداد امروز چهارشنبه کره شمالی شکست خورد


این تازه ترین گام کره شمالی در راستای یک رشته پرتاب های موشکی و آزمایش های تسلیحاتی در ماه های اخیر، از جمله پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما با سوخت جامد است.

- این تازه ترین گام کره شمالی در راستای یک رشته پرتاب های موشکی و آزمایش های تسلیحاتی در ماه های اخیر، از جمله پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما با سوخت جامد است.

خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه به سقوط آن در دریای زرد انجامید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تلویزیون دولتی ژاپن از شکست پرتاب موشک ماهواره بر جاسوسی کره شمالی و سقوط آن در دریای زرد در غرب شبه جزیره کره خبر داد.

  خبرگزاری دولتی ژاپن (NHK) با تأیید عملیات ناموفق پرتاب پروژه موشکی کره شمالی اعلام کرد که ماهواره چولیما -1 در مرحله دوم پرتاب به دلیل روشن شدن غیرعادی موتور، نیروی محرکه خود را از دست داد و سقوط کرد.

  ساعتی پیش، ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی بامداد چهارشنبه به وقت محلی یک موشک ماهواره بر را به سمت جنوب پرتاب کرد که در پی آن آژیر خطر و فرمان تخلیه شهر در بخش هایی از کره جنوبی و ژاپن به صدا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه موشکی بامداد امروز چهارشنبه کره شمالی شکست خورد

برنامه موشکی بامداد امروز چهارشنبه کره شمالی شکست خورد