مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-10اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی در عربستان


همزمان با اعزام حجاج ایرانی به عربستان تاکنون 33 هزار خدمت درمانی به زائران ارائه شده و جلسات آموزشی و تبیینی پزشکان ایرانی مستقر در مکه و مدینه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص وضعیت خدمات رسانی به حجاج ایرانی و وضعیت سلامت آنها در کشور عربستان به شرح زیر است: 1- در حال حاضر با توجه به ورود زائران به مکه و به تناسب تعداد زائران، پزشکان مرکز پزشکی هلال احمر نیز وارد مکه مکرمه و در مجموعه های درمانی مستقر می شوند.

سپس جلسه توجیهی در خصوص نحوه استقرار در مجموعه ها، شرح وظایف و خدمات برای پزشکان برگزار و روزانه نیز جلسه ای برای توجیه نحوه خدمات رسانی به زائران، نحوه دریافت داروها، درخواست آمبولانس و .

برگزار می شود.

2- پزشکان مستقر در مکه و مدینه روزانه 8 ساعت به درمان زائران می پردازند و 8 ساعت نیز مشغول آموزش به کاروان ها می شوند و با حضور در هتل ها، وضعیت حجاج دارای بیماری های پرخطر را بررسی می کنند.

حجاج های ریسک ، بالغ بر 20 هزار نفر هستند و پزشکان موظفند که قبل، حین و بعد از ایام تشریق، سلامت این زائران را تحت کنترل داشته باشند.

3- از روز سوم خردادماه و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز 19 خرداد، در مجموع 32 هزار و 815 خدمت بهداشتی و درمانی در مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی در عربستان

تشریح آخرین وضعیت سلامت حجاج ایرانی در عربستان