مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 21:492023-05-28سياسي

اماکن دولتی خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود


استاندار خراسان جنوبی بر نامگذاری ساختمان ها و اماکن دولتی به نام شهدا تأکید کرد و گفت: لیست پیشنهادی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به استانداری ارائه و در اختیار کمیته نامگذاری معابر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بر نامگذاری ساختمان ها و اماکن دولتی به نام شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: لیست پیشنهادی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به استانداری ارائه و در اختیار کمیته نامگذاری معابر قرار گیرد.

  وی افزود: نامه ای باید برای شهرداران تهیه شود تا کمیته های نامگذاری با حضور نماینده ای از بنیاد شهید و دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردد و نامگذاری ها بر اساس لیست پیشنهادی از نام شهدا در اولویت قرار گیرد.

  وی تأکید کرد: انتظار می رود ظرف 2 سال بحث چاپ کتاب وصایای شهدا به انجام برسد و تا سال 1403 بتوان این اقدام مهم فرهنگی را به نتیجه رساند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تا زمان تأمین اعتبار لازم چاپ دیجیتال کتاب وصایای شهدا در دستور کار قرار گیرد.

وی درخصوص ساخت مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای بیرجند هم گفت: باید نقشه مهندسی طراحی شده و در بازه سه ساله بودجه لازم برای اجرای آن پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن دولتی خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود

اماکن دولتی خراسان جنوبی به نام شهدا مزین شود