مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-13سياسي

استان مرکزی بیش از 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: استان مرکزی بیش از 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در اراک اظهار داشت: استان مرکزی بیش از 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات مختلفی در راستای روحانیت و شهدای روحانی انجام شده که همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: برگزاری دو اجلاسیه تخصصی که بیش از 50 عنوان راهبردی در ذیل این اجلاسیه ها با رویکرد تبیین و پژوهش نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی انجام شد مهمترین اقدام بوده و کارگروه روحانیت ستاد کنگره شهدای استان در موضوعات مختلف همچنان پویا و فعال است.

وی افزود: ولایت پذیری، مردمی، انقلابی، جهادی، ساده زیستی و کارآمدی مهمترین ویژگی جامعه روحانیت است که باید تبیین شود و جامعه روحانیت در طول انقلاب همواره در کنار مردم بوده و با عملکرد موفق خود توانسته کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب را اثبات کند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: برگزاری کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری یک اقدام راهبردی و مؤثر خواهد بود و قطعاً همه توان استان برای برگزاری باشکوه و مناسب این کنگره پای کار خواهد آمد و ضرورت دارد این برنامه ها برای اندیشه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی بیش از 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

استان مرکزی بیش از 110 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است