مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-03پزشكي

فروش سیگار الکترونیکی قاچاق و ممنوع است


دکتر حیدری با اشاره به ابلاغ ممنوعیت واردات، تولید و توزیع این سیگار ها به سازمان های مرتبط گفت: سیگار الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب رسان معرفی شده است و عرضه آن یک نوع قاچاق محسوب می شود و توزیع و فروش آن ممنوع است.

- رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سیگار الکترونیک را برای سلامت افراد مضر برشمرد و یادآور شد که به ترویج مصرف دخانیات کمک می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، دکتر غلامرضا حیدری رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه با اشاره به مضرات و معایب مصرف سیگار الکترونیک گفت: سیگار های الکترونیکی با هدف کاهش مصرف سیگار های سنتی وارد بازار شدند، اما برخلاف تصور عموم این سیگار ها به سلامت افراد آسیب می رساند.

  دکتر حیدری گفت: براساس هشدار سازمان جهانی بهداشت مواد معطر موجود در سیگار های الکترونیکی برای سلامت افراد مضر است و به آن ها آسیب می رساند.

  رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات بیمارستان دکتر مسیح دانشوری افزود: سیگار های الکترونیکی نه تنها باعث ترک دخانیات در مصرف کنندگان نمی شود، بلکه عاملی برای شروع مصرف سیگار های سنتی و حتی قلیان در بین نوجوانان و جوانان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سیگار الکترونیکی قاچاق و ممنوع است

فروش سیگار الکترونیکی قاچاق و ممنوع است