مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-05اقتصادي

افزایش سهیمه نانوایان در ابهر


با افزایش سهمیه و پخت نان لواش در دو شفیت کاری صبح و بعدازظهر به تعداد 9 واحد نانوایی در شهرستان ابهر موافقت شد.

- ایسنا/زنجان  فرماندار ابهر گفت: با افزایش سهمیه و پخت نان لواش در دو شفیت کاری صبح و بعدازظهر به تعداد 9 واحد نانوایی در شهرستان ابهر موافقت شد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا از افزایش سهمیه واحدهای صنفی نانوایی در سطح شهرستان ابهر خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده پخت نان لواش نوع یک در 7 نانوایی و نان لواش نوع دو در 2 نانوایی سطح شهرستان ابهر در 2 شیفت صبح و بعدازظهر جهت بهره مندی و تسهیل در تهیه نان برای شهروندان میسر شد.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان هیدجی در خصوص نحوه افزایش سهمیه آرد واحدهای صنفی نانوایی در سطح شهرستان، عنوان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از واحدهای نانوایی سطح شهرستان با لحاظ رعایت ساعت کاری، کیفیت نان و پرهیز از کم فروشی، جهت تشویق و تسهیل در تهیه نان برای شهروندان با پخت نان لواش در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در چهار واحد نانوایی در نقاط مختلف شهرستان نیز موافقت شد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه از شهروندان درخواست همراهی با مسئولان مربوطه در امر کم فروشی، کیفیت و رعایت ساعات کاری را داریم، خاطرنشان کرد: شهروندان مسئولیت پذیر می توانند گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهیمه نانوایان در ابهر

افزایش سهیمه نانوایان در ابهر