مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-08سياسي

کمک 250 میلیارد تومانی خیران مازندرانی به حوزه سلامت


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش 80 درصدی کمک خیران در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم 250 میلیارد تومانی توسط خیران سلامت در مازندران در سال جاری جای تقدیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار با شهریاری دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همچنین از جامعه خیران که نسبت به اعطای رقم 250 میلیارد تومانی اقدام کردند و با افزایش 80 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود تشکر می کنم.

وی گفت: طبق روایات اگر می خواهید به مردم نمره بدهید نمره براساس نفعی است که برای هم نوع خود دارند، از این جهت جامعه خیران برای ما فرصت هستند.

محمدی لایینی با بیان اینکه در مازندران هنوز اطلاع رسانی درست در حوزه خیران سلامت انجام نگرفته، عنوان کرد: جامعه خیران استان قطعا بیش از اینهاست، باید اطلاع رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و ابعاد مشکلات ما در حوزه سلامت، درمان و بهداشت هم تبیین شود.

محمدی لایینی با تاکید بر اینکه حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده های نیمه کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرات خیران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 250 میلیارد تومانی خیران مازندرانی به حوزه سلامت

کمک 250 میلیارد تومانی خیران مازندرانی به حوزه سلامت