مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-11سياسي

چشم روشنی اهالی روستاهای رضوانشهر پس از 15 سال


مسؤولان دولت، مجلس و قضا در جریان حضور در رضوانشهر از تحقق آرزوی 15 ساله اهالی روستاهای ییلاقی زندانه، صالح، سنگده، جهانگیریه و راهدارخانه در حوزه برق رسانی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، با پیگیری های مسؤولان شهرستان، دستورات لازم در خصوص تحقق آرزوی 15 ساله اهالی روستاهای ییلاقی زندانه، صالح، سنگده و جهانگیریه و راهدارخانه در حوزه برق رسانی صادر شد.

تحقق آرزوی 15 ساله روستاییان در رضوانشهر سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نواسانات برق این منطقه هرساله خسارات زیادی به مردم وارد می کرد، اظهار کرد: جهت جلوگیری از خسارت به مردم، نیاز به دستورات رییس کل دادگستری گیلان در خصوص واگذاری عرصه منابع طبیعی و تسریع در اجرا و بهره برداری از پست 63 به 20 در روستای تازه آباد رضوانشهر به منظور رفع مشکلات ضعف برق و تأمین برق واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از آرزوی 15 ساله اهالی روستاهای ییلاقی زندانه، صالح، سنگده و جهانگیریه و همچنین راهدارخانه در حوزه برق رسانی به منظور بهره مندی از خدمات دولت سیزدهم و نظام، خواستار مساعدت و دستورات لازم جهت برق رسانی به این روستاها و روستاهای دیلیک، رزدارستان، کوره روبار، جلدبرادشت و دشت دامن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم روشنی اهالی روستاهای رضوانشهر پس از 15 سال

چشم روشنی اهالی روستاهای رضوانشهر پس از 15 سال