مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-29اقتصادي

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی تهران با قیمت های عجیب


فصل ثبت نام مدارس از راه رسیده و مدارس غیردولتی از چندی پیش پیش ثبت نام دانش آموزان را شروع کرده و مبلغی را علی الحساب از خانواده ها دریافت می کنند تا زمانی که شهریه مصوب به صورت رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شود.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آنگونه که رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش وپرورش اعلام کرده است؛ پیش ثبت نام دانش آموزان مجاز و در راستای کاهش دغدغه خانواده ها امکان پذیر است با این پیش شرط ها که پرداخت علی الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد.

همچنین آزمون و مصاحبه ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه اش باید بدون کاهش مسترد شود.

محمودزاده همچنین دوم خردادماه اعلام کرده بود که استان ها در حال بارگذاری مستندات مربوط به شهریه هستند و به محض اتمام بارگذاری، در استان تایید و مجوز افزایش یا کاهش شهریه صادر خواهد شد؛ پیش بینی می شود این روند تا پایان خرداد ماه انجام شود.

ضمن طی روند فوق، پیش ثبت نام ها در برخی مدارس زودتر آغاز شده و شهریه آنها به صورت علی الحساب و به اندازه شهریه سال تحصیلی جاری محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی تهران با قیمت های عجیب

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی تهران با قیمت های عجیب