مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-12اقتصادي

اختلافات حقوقی در 90 درصد از پروژه های مشارکتی در تهران طی دوره های گذشته


رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بر این شده که در دستورالعمل های سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران بازنگری صورت بگیرد؛ در حال حاضر سازمان مشغول تدوین دستورالعمل جدید است که به رؤیت کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواهد رسید.

- رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بر این شده که در دستورالعمل های سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران بازنگری صورت بگیرد؛ در حال حاضر سازمان مشغول تدوین دستورالعمل جدید است که به رؤیت کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مظفر با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که از دوره های گذشته داشته ایم مشکلات حقوقی و توقف پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر تهران بوده است، اظهار کرد: اطلاعات و آمار نشان می دهد که بالغ بر 90 درصد پروژه های مشارکتی به اختلاف خورده است و شهرداری بعضاً زمینه ها و دقت های لازم را برای پروژه های سرمایه گذاری نداشته است.

رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موانع و اشکالات پروژه های مشارکتی که در گذشته وجود داشت، یادآور شد: در مواردی، قبل از اینکه محرز شود زمینی متعلق به شهرداری است، شتاب زده کار را با شریک آغاز می کردند؛ در حالی که ملکیت با داشتن سند اثبات می شود و در زمین های فاقد سند نباید پروژه مشارکتی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات حقوقی در 90 درصد از پروژه های مشارکتی در تهران طی دوره های گذشته

اختلافات حقوقی در 90 درصد از پروژه های مشارکتی در تهران طی دوره های گذشته