مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-02سياسي

دولت خود متولی مسکن شود؛ نه بخش خصوصی


امام جمعه رشت، یکی از نگرانی های جامعه را گرانی مسکن دانست و گفت: دولت باید خود متولی بخش مسکن باشد؛ نه بخش خصوصی تا توده های آسیب پذیر از این ظرفیت بهره مند شوند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، یکی از نگرانی های جامعه را گرانی مسکن دانست و گفت: دولت باید خود متولی بخش مسکن باشد؛ نه بخش خصوصی تا توده های آسیب پذیر از این ظرفیت بهره مند شوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یکی از نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران بود و توانست عزت و اقتدار مبتنی بر دین مبین اسلام را به ملت ایران و ملل اسلامی ببخشد.

وی دوران پهلوی اول و دوم را دوران تحقیر ملت ایران دانست و افزود: وابستگی پهلوی به غربی ها ایران و ایرانی را تحقیر کرده بود، اما امام با نهضت خود این عزت و خودباوری را به مردم بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در گیلان عزت مداری و آرمان گرایی و عدالت خواهی و استکبارستیزی را شاخصه های اصلی نهضت امام(ره) دانست و خاطرنشان کرد: امام به ملت های جهان آموخت که با سلطه مبارزه کنند.

امام جمعه رشت خودباوری را ارمغان امام و انقلاب اسلامی برای ملت اران دانست و بیان کرد: اگرچه ملت ایران و مسلمانان جهان شخصیتی مانند امام خمینی(ره) را از دست دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت خود متولی مسکن شود؛ نه بخش خصوصی

دولت خود متولی مسکن شود؛ نه بخش خصوصی