مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-13سياسي

اقدامات نهاجا برای طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی


در اجرای فرمان حضرت آقا در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه های مورد نظر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (دوشنبه 22 خردادماه) در همایش تبیین فرمایشات رهبر انقلاب که به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: نوزدهم بهمن ماه و شرفیابی هایی که از سال 57 تا کنون به صورت مداوم انجام شده، برای ما صرفا یک حرکت نمادین و بازآفرینی یک واقعه تاریخی نیست بلکه هر یک از دیدارها یک بیعت نو، تجدد، آرمان، یک حیات جدید و تزریق خون تازه ای در رگ های نیروی هوایی است.

وی ادامه داد: رهنمودها، تدابیر، اشارات و فرماندهی معظم کل قوا در این دیدارها با اشراف عمیق، نگاه تیزبین و دوراندیشی که دارند، راهبردهای ما تلقی می شوند.

در واقع، این بیانات مشخص کننده مسیر حرکت ما هستند.

  فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اعتقاد فرماندهان و مدیران و کارکنان سخت کوش نهاجا این است که سال کاری ما از 19 بهمن هر سال آغاز می شود، تصریح کرد: توجه به فرمایشات معظم له در طول سال های متمادی در شرفیابی های 19 بهمن ماه، منشور کاملی از بایسته ها را پیش روی ما قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات نهاجا برای طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی

اقدامات نهاجا برای طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی